عنصر اول  

 

عنصر اول
Thursday, April 20, 2006

٭
دارم آهنگهای فرمان فتحعلیخان رو گوش میدم
از سبک خوندنش خوشم میاد

چند روز هست که هوا آفتابی شده...که در طول دو ماه گذشته بی سابقه بوده
تقریبا یادمون رفته بود روز افتابی چجوریه ..هر روز بارون و ابر و حتی من عاشق بارون رو هم خسته کرده بود...تازه میفهمیدم که اروپایی ها چرا اینقدر همیشه دلخور و دیپرس هستن

تا تموم شدن این ترم نزدیک به چهار هفته باقی مونده ...البته این چند هفته خیلی پرکار خواهد بود


خب...داشتم فکر میکردم که از این وبلاگ نقلل مکان کنم
جای دیگه بنویسم....دیگه از این مدل تکراری نوشتن خسته شدم...دوست دارم تغییر جا بدم...جایی که ناشناس بنویسم
از طرفی این خونه قدیمی رو که الان پنج ساله توش مینویسم رو دوست دارم
ولی خب اگر قرار باشه اینجا هم نشه هر حرفی رو زد دیگه فایده این بلاگ بازی ها چیه؟
بعد کم کم میشه آرشیوم رو منتقل کرد به جای جدید

حالا فعلا در مرحله تصمیم گیری هستم
اگر کسی ایده ایی داره بگه لطفا


فعلا

               


.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.


Comments: Post a Comment

صفحه اصلی

آرشيو

فرستادن نظرات

Bravenet.com

 
[Powered by Blogger]