عنصر اول  

 

عنصر اول
Wednesday, March 22, 2006

٭
بازم یک عید دیگه اومد
سال 85 ....بهار امسال ما هنوز مثل زمستون میمونه هوا بارونی و سرده و شبها هنوز از دهن بخار میاد بیرون
شکوفه ها تک و توک باز شدن اما عیدهای ایران و کجا و عیدهای اینجا کجا


اما بازهم خوبیش به این بود که تعطیلات بهار واسه من مصادف شد با ایام عید


میدونید چند وقته دستی به این وبلاگ نکشیدم؟
وقتی مدتی نمینویسی دیگه نوشتن برات سخت میشه...فکر میکنی که دیگه خواننده های وبلاگت رو از دست دادی
اما خیال دارم که بخودم جرات بدم و بازم بنویسم...
میخوام یک بیوگرافی از خودم اینجا بذارم اگر کسی میدونه چجور میشه این کارو کرد لطفا کمکم کنه

فکر کنم بهترین خبر سال جدید برای من آزاد شدن گنجی بود...دقت به عکس هاش که میکنم حالا جدا از این همه کمبود وزن اما چقدر حس افتخار داره...بر عکس چهره شکسته و نحیف اما بنظر من خیلی هم امید وار و با قدرت بنظر میرسه
بعضی ها به جایی توی زندگی میرسند که میگن نهایتا جسممون از بین میره اما راهمون نه ...این خیلی مهمه.

این آلبوم جدید شادمهر عقیلی رو شنیدید؟ پاپ کرن

روشن ترین ستاره ام میخواهمت می خواهمت
تو ماندگاری در دلم میدانمت می دانمت

               


.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.


Comments: Post a Comment

صفحه اصلی

آرشيو

فرستادن نظرات

Bravenet.com

 
[Powered by Blogger]