عنصر اول  

 

عنصر اول
Saturday, January 21, 2006

٭
امشب کنسرت ابی هست در سنفرانسیسکو
من هم که نمیرم...چون راستش زورم میاد شصت دلار ناقابل رو بدم برای کنسرتی که باید بنشینی و ببینی ضمن اینکه حوصله هم ندارم که جای شلوغ برم
بگذریم
دیروز هوس غذای مکزیکی کرده بودم و تصمیم داشتم برم یک دل سیر غذای تند و تیز بخورم
شال و کلاه کردم و رفتم رستورات چیلیز سنتانا رو که دیدم بععععله...رستوران آتیش گرفته و تمام اهالی اون منطقه رو فرستادن بیرون از خونه و پارکینگ و رستوران...و نزدیک به ده تا ماشین پلیس و آتشنشانی و آمبولانس اونجا هستن و کل خیابون رو بستند
پیش خودم فکر کردم اگر یخورده زودتر گرسنه شده بودم بجای غذای تند و تیز یک آتیش بازی جانانه نصیبم شده بود
توی همین فکر و خیال برگشتم بسمت ماشینم که متوجه شدم کاپوت ماشین نیمه بازه؟!
راستش یاد نداشتم که من بازش کرده باشم و یهو این فکر بسرم زد که نکنه کسی توی ماشینم بمب گذاشته باشه و عین این فیلمها تا استارت بزنم خودم و ماشین و کل پارکینگ بره روی هوا؟؟
تازه با این اخباری هم که از تلویزیونها میشنویم که امکان حمله تروریستی به آمریکا هست و مرتب به مردم هشدار میدن که اگر چیز مشکوکی دیدید حتما به پلیس خبر بدهید ترسم دوبرابر شد و دیگه مطمین بودم که توی ماشینم بمب گذاری کردن
خلاصه کم کم داشتم به پلیس زنگ میزدم که یهو یادم افتاد دو روز پیش پدرم با ماشین من بیرون بوده و حدس زدم شاید مثلا خواسته روغن ماشینم رو چک کنه و یادش رفته که در کاپوت رو ببنده
خلاصه بعد از زنگ زدن به پدر گرامی و فهمیدن اینکه بعله حدسم درست بوده
با خیال هنوز نه چندان راحت ماشین رو روشن کردم و خوب هیچ اتفاقی نیافتاد و همون موقع احساس کردم امان از دست این فیلمهای اکشن و این شبکه های خبری که نمیذارند آب خوش از گلوت بره پایین و هی باید هر جا که میری بترسی مبادا اتفاقی برات بیافته:)
به هر حال هر دو قضیه آتش سوزی و بمب گذاری بخیر گذشت

.

               


.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.


Comments: Post a Comment

صفحه اصلی

آرشيو

فرستادن نظرات

Bravenet.com

 
[Powered by Blogger]