عنصر اول  

 

عنصر اول
Saturday, January 14, 2006

٭
خب حالا که همه برای مراسم سالانه برف بازی و اسکی و البته در کنارش پارتی کردن به تاهو رفته اند و من هم طبق معمول در آخرین لحظه متوجه شدم که مهمان برامون میاد و نمیشه برم از سر ناچاری مجبورم هی وبلاگم رو آپدیت کنم
دقیقا این سومین سالیه که بدلایل مختلف مجبور به انصراف از این سفر زیارتی و سیاحتی میشم که حتما بقول بزرگتر ها حکمتی در کار است و نابرده رنج گنج میسر نمیشود (ربطش نمیدونم چی بود)
به هر حال یکی از دوستهای آمریکایی مقاله ایی رو برام فرستاده بود که بخونم که راجع به خبرنگاری هستش که بتازگی به ایران رفته و ریپورتی بهمراه چند ویدیو و آلبوم عکس آنلاین گذاشته و وضع ایران رو بزبان خودش تعریف کرده
که البته من با بعضی از اونها هم عقیده نبودم و نمیشه یک کشور رو در سفر کوتاهی شناخت اما از طرفی همچین کسانی رو تقدیر میکنم که حداقل اطلاعات صحیح تری به مردم غیر ایرانی و کسانی که فکر میکنند ایران فقط کشور نفت و سلاح اتمی هست و بس ارایه میدن
خلاصه مطلب اینکه اگر حوصله مقاله انگلیسی زبان رو دارید سری به این سایت بزنید.

               


.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.


Comments: Post a Comment

صفحه اصلی

آرشيو

فرستادن نظرات

Bravenet.com

 
[Powered by Blogger]